Förkyld

Såklart har jag lyckats dra på mig en förkylning, precis dagen innan jag ska resa bort. Så himla typiskt! 
Jag som hade hoppats på att kunna åka till Bambi idag, men blev tvungen att stanna hemma. Har inte varit hos ponnysarna på en vecka nu. Det är så himla jobbigt att vara ifrån dem. Vanligtvis är jag ju där 2-3 gånger i veckan. Men idag har jag istället tvättat kläder, packat, ätit middag på Dinos & åter igen packat.   Har försökt att att inte göra något överdrivet ansträngande då jag verkligen inte vill förvärra min förkylning. Nu tänker jag gå och sova i hopp om att vara frisk imorgon!    Har tyvärr inte hunnit göra några tidsinställda så tvyärr lär bloggen stå stilla tills fredag. Men jag hoppas att ni alla har det fin fint, vi hörs!
 
Vardag | |
#1 - - Tova ~ Kombiryttarna ♥:

Nej, vilka söta bilder! :)

Just nu har vi en bloggtävling på vår blogg där första priset är ett specialbeställt pannband, andra priset en bloggdesign och tredje en header. Det tar bara några minuter att anmäla sig och ha chansen att vinna, helt gratis förstås! Här hittar du tävlingen: http://kombiryttarna.blogg.se/2014/february/bloggtavling.html#comment. (Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer, men jag hittade ingen information om det på din blogg..)

Kram. :)

Upp